Suport Tehnic VoIP

Client: Kayote Networks

An: 2004-2008

kayote-logo

Descriere si rezolvare:

Kayote Networks, fondata in 2003, este o companie de telecomunicatii din SUA ce ofera servicii de externalizare VoIP pentru furnizorii locali de telefonie via Internet (ex: hosted switch, billing, routing).

Pe parcursul unei colaborari de 4 ani, Distinct a pus la dispozitie pana la 5 ingineri de suport dedicati, simultan, pentru a ajuta resellerii Kayote in probleme tehnice via e-mail, telefon si messenger. De asemenea, echipa noastra s-a ocupat cu testele periodice de calitate precum si de monitorizarea parametrilor specifici (ACD/ASR/alti senzori).

Am demonstrat o buna integrare in echipa tehnica (aproximativ 30 persoane) cu colegii din birourile din Israel, Argentina si Statele Unite.

In afara de serviciile de suport tehnic am lucrat si la proiecte de integrare/programare cum ar fi: sistem automat de monitorizare a rutelor, IVR-uri si sistemul intern de knowledge-base


Referinte: Ronnen Slasky, VP Operations




Alte studii de caz:


Vezi mai mult :


Ce spun clientii despre noi ? Studii de caz
Activitatea noastra in cifre De ce Distinct ?
Istoricul firmei Aparitii in media
Ce stim sa facem ? Lista clienti