Client: nu poate fi comunicat public
An: 2004
Descriere si rezolvare:
In cursul anului 2004, Distinct a fost solicitata sa participe la relansarea portal-ului web al unui mare operator de telefonie mobila din Romania.
Tehnic, s-au instalat si securizat 7 servere in doua zone de securitate diferite. La nivel de baza de date s-a implementat tehnologie Oracle.
Echipa Distinct a demonstrat capacitate de integrare cu regulile si procedurile specifice mediului corporate prin buna colaborare atat cu cei care au implementat solutia cat si cu echipele TSG si TSD ale clientului pentru integrarea in infrastructura existenta.
Referinte: TSG/TSD
Alte studii de caz:
- www.libertatea.ro - Infrastructura site
- Optimizarea site-ului evz.ro (Evenimentul Zilei online) pentru varfurile de trafic generate de alegerile din 2009 din Romania
- Realizarea infrastructurii IT&C pentru 1Music Channel TV
- Streaming live audio (AAC+) accesibil direct in pagina de web
- tarom.ro - Solutie completa hardware/datacenter/suport tehnic si High-Availability
- Instalarea si configurarea in sistem High-availability a sistemelor IT 'business critical
- Transport audio peste IP - Stream-uri personalizate catre emitatoarele FM din tara
- Instalarea serverelor web pentru site-ul principal al unui operator telecom mobil din Romania
- Crearea primei platforme SMS pentru servicii cu valoare adaugata (SVA) din Romania
- Zapp Installer - Crearea unei aplicatii care recunoaste si instaleaza automat terminalele Zapp
- Kayote Networks - Suport Tehnic VoIP
- Universal Teleconnect - Externalizare operatiuni IT
- Etoile Communications - Suport Tehnic VoIP
Vezi mai mult :
Ce spun clientii despre noi ? | Studii de caz |
Activitatea noastra in cifre | De ce Distinct ? |
Istoricul firmei | Aparitii in media |
Ce stim sa facem ? | Lista clienti |