Prezentare Distinct Datacenter
Uptime garantat 99,9%
- uptime garantat contractual de 99,9%
- 10 ani de experienta in domeniu
- certificare ISO 9001:2008
- certificare ca furnizor de servicii de comunicatii electronice de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM)
Mediu, control al climei
- HVAC (Heating, Ventilating, and Air Conditioning), temperatura 19 grade Celsius, +/- 3 grade Celsius
- protectie impotriva incendiului folosind gaz Inergen *
- detectoare de fum optice
- monitorizare digitala a temperaturii si umiditatii
- echipamente de filtrare a prafului
- protectie suplimentara contra cutremurelor: rack-uri fixate in tavan
- locatie intr-o cladire din zona industriala
- 130 mp, usor de extins
- podea inaltata
Infrastructura electrica
- 2 generatoare de curent (primar, rezerva) gata oricand sa asigure independenta energetica
- infrastructura dedicata pentru partea electrica
- minimum 2 circuite electrice separate per rack
- minimum 2 UPS APC 3000VA/5000VA pentru fiecare 2 rack-uri
Conectivitate
- interconectari multiple utilizand fibra optica pe trasee fizice separate
- capacitate instalata 6 Gbps
- membru RONIX, Interlan, Balcan-IX: interconectare directa in cele trei internet exchange-uri majore din Romania
- acces direct in peering-urile europene majore (AMS-IX,DE-CIX,BIX)
- cluster de routare (fiecare conexiune are propriul router si este configurat pentru failover automat), cluster DNS
- retea interna bazata pe infrastructura Cisco
- conexiuni gigabit disponibile
- numar AS propriu, clase proprii de IP-uri
- monitorizare proactiva
- accesul la statistici de la distanta
Securitate
- acces fizic controlat prin mijloace fizice si procedurale
- monitorizare si inregistrare video permanenta
- securitate proprie a cladirii (paza umana 24x7x365) si sistem de securitate propriu cu monitorizare si interventie rapida asigurata de o firma de specialitate
Alte facilitati
- suport tehnic disponibil 24x7x365
- spatiu dedicat pentru interventiile on-site facute de client
- proceduri de simulare a dezastrelor exersate regulat
- suport tehnic disponibil prin telefon, email si messenger
- toate cererile catre departamentul de suport sunt inregistrate in sistemul de tichete
- servicii complete de infrastructura disponibile: servere dedicate, servere virtuale, SaaS-uri (Software as a Service), suport tehnic avansat
* in curs de instalare
Vezi mai mult :
Ce spun clientii despre noi ? | Studii de caz |
Activitatea noastra in cifre | De ce Distinct ? |
Istoricul firmei | Aparitii in media |
Ce stim sa facem ? | Lista clienti |