Prezentare IMWORLD 2014. Studiu de caz: Cum a ajutat Distinct pe evoMAG.ro sa faca fata varfului de trafic Blackfriday 2013

09.10.2014

Bogdan Belu, CEO Distinct, a vorbit la Internet and Mobile World despre probleme si solutii de scalabilitate in cazuri de trafic ridicat. Prezentarea s-a numit "Studiu de caz: Cum a ajutat Distinct pe evoMAG.ro sa faca fata varfului de trafic Blackfriday 2013".

Sumar:

Scalarea website-ului tau pentru a accepta o crestere mare de clienti intr-o perioada scurta de timp este o incercare pentru toate partile implicate (administratori de retea, datacenter, dezvoltatori software, webmasteri). Aceasta prezentare este despre cum am scalat website-ul retailer-ului IT www.evomag.ro in timpul evenimentului Blackfriday 2013 si care au fost probleme comune si solutiile identificate.


Capitolele prezentarii

  • 1. Cine
  • 2. Provocarea
  • 3. Munca
  • 4. Statistici
  • Cuvinte cheie: blackfriday, scalabilitate


    Nota:

    Slide-urile si continutul video sunt doar in limba engleza.


    Slides "Studiu de caz: Cum a ajutat Distinct pe evoMAG.ro sa faca fata varfului de trafic Blackfriday 2013" (PDF, English)





    Fotografii IMWORLD 2014:

    Legaturi:

    www.imworld.ro

    Bogdan Belu